19 Nisan 2014 Cumartesi

Bir başka memlekette, bir garip hallederdeyim...

Yillardir hayalini kurdugum sey sonunda gerceklesti �� 6 Subat 2014 itibariyle artik kadrolu öğretmenim...�� Ağrı  - Patnos'a atandım.
Okulum bir teknik lise. Aslinda erkek lisesi de denilebilir hic kiz öğrencimiz yok çünkü �� Buradaki öğrenciler şuana kadar karşılaştıklarımdan çok çok farklılar... Öncelikle inanilmaz saygililar. Ögretmen kiymeti nasil bilinirmis ben burada ogrendim diyebilirim. Kötü taraflari ise altyapilarinin olmamasi. Daha am-is-are farkinin  ne oldugunu bilmeyen bir kitle var karsimda... Herseye sifirdan basladik...
Ben burada yasayan halamla ve ailesiyle kaliyorum, o yuzden kalacak yer problemi yasamadim. Ancak cok sayida apart var Patnos'ta. Resmen artik bir gecim kaynagi olmus memurlar :)
Burada malesef bos zaman aktivitesi yok.. Tek ugrasim kitap okumak,okumak,okumak... Geldim geleli bir suru okunmus kitap biriktirdim, hepsini tek tek yorumlayacagim:)
Simdilik kalin saglicakla :)


Posted via Blogaway

Hiç yorum yok: