15 Aralık 2011 Perşembe

2012 Bana Neler Getirmeli :))

Bu yıl istek listem biraz kabarık, şimdiden kusura bakmasın 2012 :)
İstemek de parayla değil ya :P


İlk önce, bizim uzatmalı ilişkimiz bu yıl resmiyet kazansın artık. Hatta isteme söz nişan düğün hepsini 2012de halledelim, aminnn... Şuan kendi aramızda taktığımız alyanslar bu üsttekilerden, modeli ikimizde seviyoruz ancaaakk.. bunun yanına bir de tektaş lazım di mi amaa :P


Ya da bu ayılıp bayıldığım modelle de evlilik teklifi kabuldür yanii, burda kaba görünüyor bu yüzük, ben de olsam fotograftaki halini beğenmem ama siz bir de parmakta duruşunu görün, enfes!
Belki bir gün parmağımda fotoğrafını çekip yüklerim buraya :P
Konu evlilikten açılmışken gelinliğim şöyle olsun nişan kıyafetim böyle olsun saçım toplu mu açık mı olmalı muhabbetine girmeyeceğim ancaaak,


gelinliğimin altına giyeceğim ayakkabılar bu şiipşirinn melissalar olursa hiç fena olmaz yanii :P


Sonracığıma, şu lanet iölpden kurtulup üzerinde kocaman Açıköğretim Fakültesi yazan diplomamı almalıyım artık. 2 derscik kaldı, ha gayret...



Sonra hemencecik atanmalıyım! Bu kadar dingoz bir öğretmen olmayacağım, söz!


 2012 aç kalışlarımı göz ardı etmeyip bana fit bir vücut vermeli... 2 3 ayda vermek zorunda değil, sağlıklı olsun kalıcı olsun da 1 yıla yaysın razıyım.


Tabi zayıfladıktan sonra yeeepyeni bir dolap lazımm :) bu da ayrı post konusu,, almak istediklerimi şimdiden not etmeliyim ki unutmayayım di mi ama :P


Böööyle rengarenk kocaman topuklu ayakkabıcıklarım olsun!!
Tabi giyebileyim, önemli kısım o :P

Herkes için çok garip bir istek olabilir ancak, çizmelerinin  fermuarını çekerken 3 cm kala tıkananlar anlar halimi. 2012de çizme giyebilmek istiyorum ben artık... renk model farketmez, çizme olsun yeterli :P

Kocaaaman bi Nikon D90ım olsa meselaa.. herkesi herşeyi çeksem çeksem çeksemm...
Sevdiceğim de benim fotograflarımı çekse, ben hepsinde güzel çıksam :)


vee 2012de ehliyet alıp kırmızı woswosuma kavuşmalıyım :) ayy ne süsler annesii onuuu :))

Tabi herşeyin başı sağlık ve huzur getirsin 2012, geri kalan elbet bir şekilde olur ;)

Şimdiden herkese mutlu yıllarr :)



5 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

umarım hepsi gerçekleşiir canım :)
fakaat melissalardan ben de istiyoruuuummm!!! :)

darkolivee dedi ki...

kıyamam yaaa...
süpersin ne güzel yazmışsın, çizme kısmına koptum, benimde öyle bir anım vardır, doğum yapınca iiyice kilo aldım, yazı tek bir şortla güzelce geçirdim, kış geldi önemli bir davete gidiyoruz eşimle, önceden kafamda planladım şunu giyerim altına şu çizmeleri diye diye planlar yapıldı, e çok güzel, neyse hazırlanıldı edildi, dışarı çıkıcaz, çizmeleri giyicem güzelce parlatılıp silinmiş,anaaa olmuyor yukarı çıkmıyor fermuar, çıldırıcam nasıl ağlıyorum bu bana nasıl olmaz diye, ulen 20 kilo almışsın nasıl olsun :))))
en baştan kıyafet değiştirildi öyle gidildi hiç unutmam o olayı :)))

ahh canım hayallerin gerçek olur inşallah çok isterim bunu...

sevgiler...

Müyesser Ersavaş dedi ki...

kocaman bir amin diyorum en içteninden.

Unknown dedi ki...

umarım her şey istediğin gibi olur mutlu yıllar

Kokoş Kız dedi ki...

hangi bölümü okudun acaba açıköğretimden....bende düşünüyorum ama bölüm hakkında pek bilgim yok ? sen hangisini tavsiye edersin ?