20 Aralık 2011 Salı

Saçı için Hint Kınası deneyen var mı ?

Son 2 3 yıldır saçımda kahvenin her tonunu denedim neredeyse.
Şuan siyah saçlarım. Bundan sonra uzun bir süre de siyah kullanmayı düşünüyorum.
ama boya boya nereye kadar. her defasında daha çok zarar görüyor saçlarım.

Aklıma hint kınası geldi. en azından doğal.  Var mı aranızda kullanmış olan?

3 yorum:

luzu dedi ki...

Lise döneminde boyamıştım bu kınayla saçlarımı.kendi saç rengim koyu kumral arada daha açık tonlarda mevcut.Bi arkadaşım boyamıştı bende özendim boyayayım dedim.Bana gitmedi tabii kömür kara oldu saçlarım.
Ayrıca kına olduğu için güneşte yansıma yapıyordu kızıl kızıl.Saçlarım bayağı kuvvetlendi o dönem.Yalnız şöyle birşey varki kolay kolay dönülmüyor bu renkten,saç tamamen uzamadan başka renk tutmuyor bilgin olsun.Sıkılıp dönmek istersen sorun olabilir.
Umarım yardımım olmuştur:)

^ Çilekli Fondü ^ dedi ki...

tşk ederim, oldu tabii:)

ben uzun bir süre dönmeyi düşünmüyorum zaten siyahtan. anca evlenir barklanır çoluğa çocuğa karışırım 35imden sonra falan açarım rengini heralde:):)

berrilla dedi ki...

benim annem kınayla boyardır saçını hep kırkına kadar, o kokudan nefret etsemde hoş gözükürdü saçı;)