22 Mayıs 2010 Cumartesi

öylesine.




pek çok kıymetli blogcuk :)
seni yine uzun süre ihmal ettim ama sanırım alışamadım ben bu blog olayına :p
herkese bakıyorum süper şeyler paylaşılıyor ama ben çok mu köreldim bu ara ne..
sanırım benim birşeyler üretebilmem için ya çok mutlu ya da üzüntüden dibe vurmuş durumda olmam lazım.. buaralar ne yerdeyim ne gökte,aralarda kaldım :) O yüzden heralde :):)
Bir de finaaaaaaaaaal var taaam 1 hafta sonra.. hatta 6 gün desek daha doğru..
gözümü kapattığım an o karanlık alanın tam ortasında %50 yazıyor :):)
ama çok sıkıldım ben ders çalışmaktan artık!! daha doğrusu çalışmaya çalışmaktan..
her okuduğumda "üfff ben bunu biliyorum yaaa " diyorum :(
neyse geçecek az kaldıı.. 6 güncükk.. bırrr içim ürperdi yine 6 gün deyince :):)
Birazcık da dedikodu edek..
Sahiben tarz yaratmaya çalışmakta kendince :)
Saç rengi değişti.. Giyim tarzı da yavaş yavaş değişiyor mu ne :p
Bütün gün boyunca ayağımda tıngır mıngır topuklularla dolandı :)
Şimdi ayakları zonklamakta ama,sevgilisinin imalı bir gülüşle " Hayırdır?? :):) " diye sorması bile pek çok hoşuna gitti laf aramızda :p
Demek ki arada değişiklik yapmak iyiymiş bunu anladı :p
Bugünlük bu kadar yeterrr,paylaşılacak güzel birşeyler bulursam yeniden görüşürüzz :):)

3 yorum:

pixis dedi ki...

kokitooooooooooo! :D

Kbr-Bhdr dedi ki...

sen bi başlıcaksın hepimzii sollıcaksın bncesine:)

Adsız dedi ki...

Derinden derinden bir hazırlıklar yapıyorsun ama hayırdır:):)