26 Mayıs 2010 Çarşamba

Yedin beni LINGUISTICS :@

Yahu bu ders resmne takıntı oldu başka bir açıklaması yok.
Aslında vizeler fena değil,finalden 69 alsam geçiyorum (ki 69 rakamı bile tüylerimi diken diken etmeye yetiyor!! ) ama hiç birşey bilmiyormuşum gibi hissediyorum kendimi.
Çalışmaya başlayınca anlıyorum ama başına bile oturmak istemiyorum.. sınava 3 gün var benim de linguisticsden bitirmem gereken 3 ünite :( Allah'tan diğer dersleri hallettim de bir tek bununla uğraşacağım..
Vizeden 80 almış kızsın sen Sineeem! final de neymişşş peeeh!!! :):):)


"Linguistics de ne ola ki?" diyenler için

:):)
gitti beeen..

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir de bana kızarsın gramerden dolayı.Sen de aynısını yapıyorsun işte.Ama sanki ben birazcık üstümden atmış gibiyim korkumu.

Ben sana güveniyorum kuzu,olcak hayırlısıyla.

Grammar aşkına... :)

^ Çilekli Fondü ^ dedi ki...

ben de güveniyorum kendimeee,sana daa :):)
dilbilimi aşkına da ;)

pixis dedi ki...

kuzucuklarım aşkına... :)
ikinize de güveniyorum..
:7: (anladınız siz bunu!)

^ Çilekli Fondü ^ dedi ki...

o zaman :1: :):):

CeReN dedi ki...

Sinem ve mai, finalde başarılar ikinize de ;) büyük bir aşkla çalışmışsınız linguistic ve grammare daha ne olsun... final korksun sizden :)

balböcükleri dedi ki...

başarılar diliyorum. bu arada merhaba:)

^ Çilekli Fondü ^ dedi ki...

çok teşekkür ederimm :)
merhaba:)

Ulfet Sahin dedi ki...

Her zaman linguistics ölsün istedim,ölmedi.İçimdeki eğitim aşkı uğruna susuyorum.